Udržujte spokojnosť užívateľov IT služieb a nízke náklady na ich prevádzku. Predchádzajte problémom a stratám spôsobeným nedostatkami softvérových riešení či výpadkami IT infraštruktúry.
Udržujte spokojnosť užívateľov IT služieb a nízke náklady na ich prevádzku. Predchádzajte problémom a stratám spôsobeným nedostatkami softvérových riešení či výpadkami IT infraštruktúry.
Pomôžeme vám vytvoriť systém a zaviesť v praxi overené postupy, ktoré zabezpečia bezporuchovú prevádzku a rýchle odstránenie prípadného výpadku IT služieb.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam vám vieme pomôcť pri zavádzaní najlepších postupov pre riadenie IT služieb (ITSM) na základe doporučení ITIL, COBIT, či certifikácie ISO 20000.
Udržujte spokojnosť užívateľov IT služieb a nízke náklady na ich prevádzku. Predchádzajte problémom a stratám spôsobeným nedostatkami softvérových riešení či výpadkami IT infraštruktúry.
Pomôžeme vám vytvoriť systém a zaviesť v praxi overené postupy, ktoré zabezpečia bezporuchovú prevádzku a rýchle odstránenie prípadného výpadku IT služieb.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam vám vieme pomôcť pri zavádzaní najlepších postupov pre riadenie IT služieb (ITSM) na základe doporučení ITIL, COBIT, či certifikácie ISO 20000.
Pomoc pri nasadzovaní podporných softvérových riešení špecializovaných na oblasť ITSM.
Change Control, Change Management
Knowledge base
SLA management
Automatizovanie postupu
Dashboard
Programátorské API rozhrania
Ďalšie nástroje
Asset management
Inventarizačný nástroj pre automatizovaný zber informácií o stave HW a SW na vybraných zariadeniach (servery, desktopy, sieťové zariadenia). Získané informácie je možné analyzovať a porovnať s existujúcimi dátovými zdrojmi – zmluvy, inventarizačné zoznamy. (Porovnanie evidovaný vs. skutočný stav).
Centrálna databáza CMDB
Vytvorenie a udržiavanie databázy obsahujúcej záznamy o autorizovanej konfigurácii komponentov IT služieb, o ich atribútoch a vzájomných vzťahoch.
Dôležitým vstupom pre CMDB sú aktuálne informácie získané pomocou inventarizačného nástroja. Jediná pravda o IT položkách a ich vzájomných vzťahoch, ktorú máme k dispozícii prostredníctvom databázy CMDB je významným zdrojom informácií pre podporu práce IT prevádzky a plnenie požiadaviek viacerých kľúčových ITIL procesov ako sú: Service desk, Change control, Incident management, Problem management.